Superliga-profil flirter med Brøndby? “Jo mere, desto bedre”
Sønderjyske-stjernen kædes sammen med et skifte til Brøndby – nu reagerer han.

Der pågår noget af en transferflirt i Superligaen.
Olti Hyseni har haft en fremragende sæson med Sønderjyske, og det er altså ikke gået ubemærket hen.
Således har skriverierne været mange om et eventuelt skifte til Brøndby IF, og det er kun taget til, efter Thomas Nørgaard er blevet ansat på Vestegnen.
Nu har Sønderjyske-stjernen selv forholdt sig til rygterne i et interview med Bold.
- Selvfølgelig har jeg hørt om de rygter. Det er svært ikke at høre det, når alle fra holdet nævner det og snakker om det. Jeg følger selvfølgelig også med på sociale medier, hvor jeg kan se alle de her historier. Men det er jo kun godt.
- Jo mere af det, desto bedre - både for en selv og for klubben. Det betyder, at der også er andre end Sønderjyske, der kan se, at jeg har gjort det godt. Så jeg betragter det som en succes - både for mig selv og for holdet, fortæller Olti Hyseni til Bold.

Sønderjyske-stjernen fortæller dog også, at han endnu ikke har hørt noget konkret fra Brøndby.
Den 18-årige kantspiller optrådte 33 gange for Sønderjyske i den forgangne sæson, hvor han bidrog med fem scoringer og fem oplæg.
Stortalentet fra Sønderborg har kontrakt med sønderjyderne frem til sommeren 2029. En aftale, som han skrev uner på sidste sommer.
Brøndbys nye cheftræner, Thomas Nørgaard, er allerede blevet foreholdt muligheden for at tage Olti Hyseni med til Vestegnen.

Brøndby IF
Sønderjyske













