Randers-boss “ligeglad” med oprykkere: Skal i top seks
Søren Pedersen kigger efter alt at dømme ikke mod bunden af Superligaen i den kommende sæson.

Ét point over nedrykningsstregen.
Det var, hvad det endte med i sidste sæson i Randers FC.
Derfor kunne man fristes til at tro, at målet for den kommende sæson ville være noget så simpelt som overlevelse i Superligaen.
Men det er ikke tilfældet, fortæller fodbolddirektør Søren Pedersen til Campo.
- Vi vil op og spille med om top seks. Der er ingen tvivl om, at vores målsætning er at ligge deroppe.
Måske af samme årsag går Randers-bossen ikke synderligt meget op i, hvem der er rykket op i Superligaen.
- Det er sådan set ligegyldigt, hvem der er kommet op. Nu er det Lyngby og Horsens, så det er med stor kvalitet, men der er så mange dygtige klubber i toppen af 1. division, så uanset hvem der rykker op, så er der benhård konkurrence.

Søren Pedersen anerkender dog, at selvom målet er top seks, så skal man ikke sparke truslen 'nedefra' til hjørne allerede nu.
- Der er kun 12 hold og to nedrykkere, og det gør jo, at der helt fra starten er et benhårdt pres i forhold til at få samlet nogle point sammen.
Randers FC skyder sæsonen i gang den 27. juli hjemme mod Silkeborg.

Randers FC












