FCK-salg var et ønske fra alle parter Foto: Claus Fisker/Ritzau Scanpix

FCK-salg var et ønske fra alle parter

Der var bred enighed om, at et skifte var for det bedste.

Foto: Claus Fisker/Ritzau Scanpix

Det helt store gennembrud blev det aldrig til.

Torsdag nåede Theo Sanders kapitel i FC København sin ende efter tre år på kontrakt hos Løverne.

Her nåede den nu 21-årige målmand blot at spille seks kampe for førsteholdet, hvor der næppe har været udsigt til mere spilletid - derfor siger de to parter nu farvel og tak til hinanden, da Theo Sander er blevet solgt til svenske IF Elfsborg.

Et skifte, som aller parter ønskede sig.

- Der har været et ønske fra alle parter om at finde en permanent løsning til Theo efter et par sæsoner, som har stået på udlejning. Derfor er det glædeligt, at vi har kunne lave en god aftale til gavn for både Theo og F.C. København.

- Theo skal have en stor tak for hans tid i F.C. København, hvor han har arbejdet upåklageligt og været enormt professionel. Vi ønsker ham alt det bedste i fremtiden, fortæller FCK's tekniske direktør, Nils Koppen.

Theo Sander kom til FC København fra AaB tilbage i 2023, men han har aldrig formået at slå helt igennem hos Løverne, hvor han blot har spillet seks kampe for førsteholdet.

Den 21-årige keeper tilbragte den forgangne sæson på lån hos OB, hvor det blev til 11 kampe.

Du kan læse mere om Sanders skifte lige her:

FCK sælger keeper

Mest læste

Notifications

Notifikationer