Riemer efter nullert: For meget indianerfodbold Foto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix

Riemer efter nullert: For meget indianerfodbold

Brian Riemer var tilfreds med første halvleg, men ikke anden.

Brian Riemer
Foto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix

Det ville være synd at sige, Danmark spillede en af de store kampe, da holdet onsdag aften mødte DR Congo.

Kampen endte uden scoringer og var præget af mange udskiftninger og store fejl.

Landstræner, Brian Riemer, var tilfreds med første halvleg, men anden halvleg blev lidt for rodet til hans smag.

- Første halvleg har vi stor kontrol over, og vi får også skabt nogle fine chancer. Anden halvleg bliver for meget indianerfodbold til mig.

- Om det var på grund af en masse udskiftninger, eller fordi vi bare traf mange dårlige valg, det må vi hjem og kigge på, fortæller han til TV 2 Sport.

Brian Riemer
Foto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix

Brian Riemer havde fundet plads til Adam Daghim og Oliver Provstgaard i sin startopstilling, hvor sidstnævnte spillede en solid kamp.

Danmark spiller igen på søndag, hvor modstanderen er Ukraine. Kampen bliver spillet i Odense og ikke Parken, som normalt er hjemmebane for det danske landshold.

Læs mere om kampen herunder.

Ingen vil savne Danmark ved VM: Kedelig Congo-test

Mest læste

Notifications

Notifikationer