Trods varsel om forlængelse: Aldrig nået til forhandlinger
Kasper Lorentzen og B.93 har ikke fået sat sig ned sammen endnu.

Det er et eller andet sted en meget atypisk situation.
B.93, med cheftræner Kasper Lorentzen i spidsen, endte i sidste sæson med at rykke ned i 2. division.
Den slags har ofte før medført en trænerfyring, men ikke på Østerbro.
Allerede forud for nedrykningen blev Kasper Lorentzen fredet af klubbens bestyrelsesformand, Lars Lüthjohan.
Ikke nok med det, så gav Lars Lüthjohan over for Bold udtryk for, at man i stedet har i sinde at forlænge aftalen med Kasper Lorentzen:
- Ja, det er han 100 procent (fredet, red.). Vi vil faktisk gerne forlænge med Kasper. Det er ikke afhængigt af kortsigtede resultater, lød det tilbage i begyndelsen af maj.
Selvom det efterhånden nærmer sig at være to måneder siden, så er parterne ikke nået længere.
Det fortæller Kasper Lorentzen til Campo:
- Jeg har hørt og læst om det, men vi er aldrig nået til forhandlingsbordet. Så der er ikke mere lige nu, siger han.

Samtidig slår han fast, at udsigten til en sæson i landets tredjebedste række heller ikke er noget, der har fået ham til at kigge sig om efter en ny arbejdsgiver.
- Nej, jeg udfylder min opgave. Hvis der kommer noget andet, så er det jo fordi, at man får et skulderklap og gør det godt. Men jeg er på kontrakt i 93, og det er det, jeg fokuserer på.
- Jeg synes stadig, at jeg har det fedt og har et godt job. Jeg elsker at arbejde sammen med gruppen og staben. Sker der noget, så sker der noget - men ellers er jeg med på at rykke klubben tilbage (til 1. division, red.).
Kasper Lorentzen har halvandet år tilbage af sin aftale B.93.

B.93












