FCK var på banen – nu er kontrakten ophævet
Han var rygtet til FC København i sommer – nu er hans kontrakt blevet revet itu.

FC København var ude efter ham i sommer.
Dengang valgte polske Kacper Urbanski at vende tommelen ned til Løverne for i stedet at tage til Legia Warszawa fra Serie A-klubben Bologna.
Hjemme i Polen er det dog ikke gået som nogen af parterne kunne have håbet på, og således ser den 21-årige polak altså ud til at være på vej ud ad døren igen.
Det polske medie Meczyki erfarer nemlig, at Urbanski og Legia Warszawa er blevet enige om en gensidig ophævelse af kontrakten de to parter imellem.

Det er til trods for, at klubben så sent som i sommer betalte 700.000 euro, hvilket svarer til godt fem millioner danske kroner.
Kacper Urbanski kommer dog ikke til at gå klubløs spor længe, da han allerede menes at være på vej til Gornik Zabrze, der sluttede på andenpladsen i Ekstraklaasa i den forgangne sæson.
Den unge polak havde umådeligt svært ved at bide sig fast i startopstillingen i Legia Warszawa, hvor han i løbet af hele sæsonen blot fik 1427 minutters fodbold i stængerne.

Bologna
FC København












