Over 3000 tilskuere så AGF’s showkamp på Djursland Foto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix

Over 3000 tilskuere så AGF’s showkamp på Djursland

AGF’s første kamp efter sommerferien var godt besøgt, selvom den ikke blev spillet i Aarhus.

AGF-fans
Foto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix

Ikke mange Superliga-spillere har været i kamp efter sommerferien, men det har de fleste af AGF-spillerne.

Mandag aften spillede Jakob Poulsens mandskab nemlig mod et udvalgt hold af spillere fra samarbejdsklubberne på Djursland.

Kampen foregik i Ebeltoft, hvor de mange tilskuere fik rigeligt at juble over, hvis de holdt med århusianerne. Kampen endte nemlig 0-12.

- Vi tror, at der er kommet over 3000 her i dag. Både børn, unge og voksne, der gerne vil ud at se AGF og deres lokale spillere ude fra samarbejdsklubberne, fortæller Nicolaj Thyrsting, der er ansvarlig for klubsamarbejde til AGF Play.

AGF-wingbacken Jacob Andersen var imponeret over kulissen, hvor de danske mestre gav tilskuerne masser at juble over.

- Det har været en stor fornøjelse. Mega fed kulisse og en dejlig kamp at få spillet. Jeg synes faktisk, at de spiller udmærket og kommer med en masse energi, fortæller Jacob Andersen til AGF Play.

Den næste opgave for AGF-mandskabet bliver nok en mere ligeværdig af slagsen, når Viborg FF gæster Fredensvang på lørdag klokken 13.

AGF-fans
Foto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix

AGF har fortsat besøg af "ven af huset", imens stor profil ikke er kommet ud på træningsbanen.

LIVE: Jønsson stadig med hos AGF – profil ude

Mest læste

Notifications

Notifikationer