Citys vilde transferjagt: Meldes enig om kæmpetransfer
Manchester City har efter sigende øget sit bud på Elliot Anderson.

Transfersummerne er på himmelflugt i nyere tid.
Fodboldspillere bliver dyrere og dyrere, og det er Manchester City i den grad ved at sande denne sommer.
The Cityzens har nemlig indledt en voldsom transferjagt på Nottingham Forests engelske midtbanestjerne Elliot Anderson, og det kan meget vel ende med, at de lyseblå fra Manchester må sprænge transferrekorden.
I hvert fald skriver det velrennomerede medie The Athletic, at Manchester City har øget sit bud på Nottingham Forest-stjernen, mens klubberne nu menes at være nået til enighed.
Mediet kunne den 10. juni fortælle, at City havde tilbudt en samlet pakke på 120 millioner pund svarende til et over en milliard danske kroner - og det bud har City nu forbedret.
Den 23-årige midtbanestjerne menes at have fået grønt lys til at rejse for at gennemgå det obligatoriske lægetjek, før de sidste detaljer skal forhandles på plads.

Nottingham Forest har angiveligt krævet en samlet pakke, som overgår den britiske transferrekord, som Liverpool satte i den forgangne sommer, da The Reds købte Alexander Isak for svimlende 125 millioner pund, hvilket svarer til lige knap 1,1 milliarder danske kroner.
Elliot Anderson har tre år tilbage af sin kontrakt med Nottingham Forest, som han kom til i 2023 fra Newcastle.
Manchester City
Nottingham Forest












