Selvsikker Brøndby-bomber: Ved hvor målet står Foto: Brøndby IF

Selvsikker Brøndby-bomber: Ved hvor målet står

Opstarten til den kommende sæson er skudt i gang i Brøndby IF, og det er noget den hjemvendte spydspids har set frem til

Patrick Mortensen på Brøndby Stadion 2026.
Foto: Brøndby IF

Patrick Mortensen har skrevet en toårig aftale med Brøndby IF.

Den første sæson som Brøndby-spiller er netop skudt i gang, og forberedelserne på Vestegnen er godt i gang.

De første dage i opstarten har stået på en masse fysisk træning, og veteranen ligger ikke skjul på, at præstationen nok ikke er til topkarakter.

-Hvis du undgår at spørge mig yderligere ind til, hvordan testene er gået, så passer det mig så fint. Det er jo ikke dér jeg ligger i top, udtaler Brøndby-angriberen til klubbens egne kanaler.

Foto: Brøndby IF

Den 36-årige angriber er hentet til Brøndby for at lave mål, og den tidligere AGF-kaptajn kender sin rolle og ved hvad præcis, hvad der skal til.

-Jeg ved stadig hvor målet står, og det er trods alt det vigtigste for mig, så det har jeg det egentlig fint med. Det er en del af det her pre-season-game, at man holder sig i gang, og det skal man nok i endnu højere grad, når man bliver ældre, tilføjer Patrick Mortensen.

Den nyankomne bomber ser også frem til samarbejdet med den nye cheftræner, som tilfører friske gode idéer og omfavner sammenholdet.

-Han er kommet ind med en masse ny energi. Han har en direkte stil, men er også én der har hele pakken i forhold til at omfavne og have en relation til alle spillere. Det er vigtigt. Det er vigtigt, at vi står sammen som en gruppe. Sådan tror jeg, at vi kommer længst, afslutter Patrick Mortensen.

Den nye cheftræner Thomas Nørgaard har udtalt, at han ønsker mere Masterclass. Det kan du læse mere om her:

Nørgaard vil have mere Masterclass: State of the art

Mest læste

Notifications

Notifikationer