LaLiga

Fire store europæiske klubber indgår partnerskab med ny trøjesalgs-app

En ny app til køb af kampbårne fodboldtrøjer har set dagens lys, og det initiativ er fire europæiske storklubber hoppet med på.

Hannah Mckay/Reuters/Ritzau Scanpix

AC Milan, Atletico Madrid, Benfica og Sevilla har alle indgået en aftale med en ny app, der sælger kampbårne fodboldtrøjer.

Den nye app giver fans mulighed for at købe spillertrøjer båret af deres favoritspillere.

Det fungerer således, at man kan byde på trøjerne, mens holdet spiller kamp. Auktionen slutter kort tid efter slutfløjtet.

Der vil være tale om spillertrøjer brugt i første halvleg, så spillerne stadig har mulighed for bytte trøje med hinanden eller forære den til en fan på stadion.

Det nye koncept starter fra den kommende weekend, og AC Milan skriver på sin egen hjemmeside, at en del af overskuddet ved salget vil gå til Fondazione Milan.

Så er der trukket lod: Se alle CL-grupperne her

Udover de fire klubber har virksomheden også et samarbejde med flere store spillere, heriblandt Lionel Messi, Thierry Henry og Vinicius Junior.

Det er virksomheden Athletic Club Momento, der står bag den nye app ved navn Momento Market.

Populære historier

Seneste

Notifications

ANNONCE


Notifikationer

P