Aral Simsir roser rivalfans: Det er så fedt!
I podcasten Elastico fortæller Aral Simsir om de sværeste udebaner i Superligaen.

I Podimo-podcasten Elastico fortæller Aral Simsir om de udebaner i Superligaen, hvor det er sværest at spille.
Her er der ros til både Brøndby, FCK og AGF's tilhængere, der skaber stærke kulisser.
- Nummer to er Brøndby Stadion. For mig, måske lidt kontroversielt, er det det fedeste stadion at spille på i Danmark.
- Alle er gule og blå. Det er så fedt!, fortæller Aral Simsir i podcasten Elastico.
Der er dog ét sted i Danmark, hvor han ikke er så glad for at spille.
Lidt overraskende, men så måske alligevel ikke, så er den tyrkiske landsholdsspiller ikke særligt glad for at spille i Farum. Det er faktisk den udebane i Superligaen, han helst vil undgå at spille på.
Det var netop på kunstgræsset i Farum, at FC Midtjylland endegyldigt smed guldet væk i foråret, hvor AGF senere samme dag udnyttede svipseren og sikrede det danske mesterskab.

AGF er kommet tilbage fra ferie - og de er startet med et brag.

FC Midtjylland
AGF












