Aral Simsir roser rivalfans: Det er så fedt! Foto: Sebastian Elias Uth/Ritzau/Scanpix/Ritzau Scanpix

Aral Simsir roser rivalfans: Det er så fedt!

I podcasten Elastico fortæller Aral Simsir om de sværeste udebaner i Superligaen.

Aral Simsir
Foto: Sebastian Elias Uth/Ritzau/Scanpix/Ritzau Scanpix

I Podimo-podcasten Elastico fortæller Aral Simsir om de udebaner i Superligaen, hvor det er sværest at spille.

Her er der ros til både Brøndby, FCK og AGF's tilhængere, der skaber stærke kulisser.

- Nummer to er Brøndby Stadion. For mig, måske lidt kontroversielt, er det det fedeste stadion at spille på i Danmark.

- Alle er gule og blå. Det er så fedt!, fortæller Aral Simsir i podcasten Elastico.

Der er dog ét sted i Danmark, hvor han ikke er så glad for at spille.

Lidt overraskende, men så måske alligevel ikke, så er den tyrkiske landsholdsspiller ikke særligt glad for at spille i Farum. Det er faktisk den udebane i Superligaen, han helst vil undgå at spille på.

Det var netop på kunstgræsset i Farum, at FC Midtjylland endegyldigt smed guldet væk i foråret, hvor AGF senere samme dag udnyttede svipseren og sikrede det danske mesterskab.

Aral Simsir
Foto: Sebastian Elias Uth/Ritzau/Scanpix/Ritzau Scanpix

AGF er kommet tilbage fra ferie - og de er startet med et brag.

Gigantisk AGF-sejr i første kamp efter ferien

Mest læste

Notifications

Notifikationer