Lyngby gafler midtbanetalent hos Superliga-rival
Mads Emil Larsen skal fremover repræntere U19-holdet hos de kongeblå.

Lyngby Boldklub går på rov hos lokalrivalerne.
Fredag kan klubben nemlig offentliggøre, at man har hentet 18-årige Mads Emil Larsen i FC Nordsjælland.
Den 18-årige midtbanespiller har skrevet en toårig kontrakt med de kongeblå.
Og det er en tilgang, som glæder akademichef, Karsten Stiig Alnor.
– Vi er meget glade for at kunne tilknytte en spiller med Mads’ kvaliteter. Han passer rigtig godt ind i den spillestil, som vi har etableret fra akademi til A-hold, og så er han ikke mindst voldsom ærgerrig efter at dygtiggøre sig, og det er jeg overbevist om, at han kan i vores miljø, lyder det fra akademichefen til klubbens hjemmeside.

Den 18-årige midtbanespiller har endnu sin seniordebut til gode, men han kan blandt andet bryste sig af seks og fire kampe på henholdsvis Danmarks U16- og U17-landshold.
I første omgang er det dog planen, at han skal tiltræde Lyngbys U19-hold, hvor han skal tage de næste skridt i sin fodboldudvikling.
Og selv ser han skiftet til Lyngby som en perfekt mulighed.
– Jeg har haft mange, gode snakke med forskellige folk i klubben, og de har kun bekræftet mig i, at Lyngby er det perfekte næste step i min karriere. Jeg glæder mig enormt meget til at kunne komme i gang, møde mine nye holdkammerater og ellers give den gas til træning og i kamp, lyder det fra Mads Emil Larsen til klubbens hjemmeside.
Du kan følge de seneste transfernyheder i Campos liveblog herunder:

FC Nordsjælland
Lyngby Boldklub












