Rekordhandel? FCN har strakt sig langt økonomisk Foto: FC Nordsjælland

Rekordhandel? FCN har strakt sig langt økonomisk

FC Nordsjælland kan meget vel have slået deres transferrekord, da de torsdag offentliggjorde indkøbet af Alexander Lind.

Alexander Lind
Foto: FC Nordsjælland

Alexander Lind fortsætter i FC Nordsjælland.

Det står klart efter klubben torsdag har offentliggjort indkøbet af den danske angriber.

Den 23-årige kan meget vel også have slået FC Nordsjællands transferrekord.

I går kunne Campo fortælle, at Lind skulle koste omkring 22 millioner kroner, hvilket vil være et rekordindkøb for Farum-klubben.

Fodbolddirektør Alexander Riget er godt tilfreds med at de hårde forhandlinger er kommet i mål.

- Vi er meget glade for, at det er lykkedes at købe Alexander Lind af Pisa så tidligt i transfervinduet. Efter lange og til tider hårde forhandlinger er vi nu kommet i mål, så han kan være med i pre-season, og dermed give sig selv, holdet og staben de optimale betingelser for sæsonen der venter. Derudover værdsætter vi, at Alexander selv klart og tydeligt har tilkendegivet, at det var os, han ville spille for, selv om han havde flere andre muligheder.

- Vi har længe vidst, at vi gerne ville beholde Alexander, og derfor har vi strakt os langt rent transfermæssigt for at få en aftale på plads med Pisa. Han kender klubben, han kender spillestilen, og selv om Alexander allerede er en af de bedste angribere i Superligaen, er vi heller ikke i tvivl om, at han kan blive endnu bedre hos os, fortæller fodbolddirektør Alexander Riget på FC Nordsjællands hjemmeside.

I seneste sæson var Alexander Lind udlånt til FC Nordsjælland, hvor han i 18 Superliga-kampe leverede seks scoringer og fire oplæg.

Alexander Lind
Foto: FC Nordsjælland

Alexander Lind får en lang aftale i Farum. Læs mere her:

Officielt: Superliga-bomber købt fri

Mest læste

Notifications

Notifikationer