OB-spiller bekræfter interesse: Giver alt, hvad jeg har
Han var udlejet i sidste sæson, men er nu tilbage i OB. Det er dog ikke sikkert, at han bliver hængende i Ådalen.

OB sendte sidste sommer 20-årige Markus Jensen afsted til Holland.
Her blev den unge offensivspiller lejet ud til FC Utrecht, men nu er han tilbage i Ådalen.
I hvert fald for en stund.
Det er nemlig fortsat uvist, om Markus Jensens fremtid er i OB.
Hovedpersonen selv, der har haft en godt ophold i Holland, ved ikke, hvad der skal ske, men er en smule bekendt med interesse fra andre klubber.
- Lige nu er jeg her, og jeg er glad for at være her og træne med. Det er et rigtig godt niveau, og så må vi se, hvad der sker senere hen. Der er noget interesse. Det er der.
- Men så meget ved jeg heller ikke. Det er ikke det hele, min agent fortæller mig. Så længe jeg er her, så er jeg her 100 procent, og så giver jeg alt, hvad jeg har, siger Markus Jensen til TV2 Fyn.
TV2 Sport har tidligere berettet om interesse fra Sønderjyske, mens også flere klubber skulle holde øje med kantspilleren.
Artiklen fortsætter efter billedet.


20-årige Markus Jensen står noteret for 48 optrædener på førsteholdet i OB.
I FC Utrecht blev det til 30 kampe på klubbens U23-hold.
Der venter en spændende sæson i Ådalen.
Læs mere om OB her:

FC Utrecht
OB












