Brøndby forlænger stort samarbejde
Superligaklubben Brøndby har i dag præsenteret en forlængelse af sin aftale med Arbejdenes Landsbank.
De har været en del af Brøndby IF siden 2014, og samarbejdet fortsætter frem til 2025.
Arbejdernes Landsbank har tirsdag forlænget deres aftale med Brøndby, så den nu løber i yderligere tre år – helt til årskiftet 2025-2026.
– Arbejdernes Landsbank har været en markant partner i Brøndby IF siden 2014 kendetegnet ved stor involvering i hele fællesskabet. Deres store engagement går på tværs af klubben og omfatter bl.a. vores Fanzone, samt partnerskaber med Brøndby Women og Brøndby Esport, siger Ole Palmå og fortsætter:
– Jeg er sikker på, at både fans, frivillige, partnernetværket og alle medarbejdere i Brøndby IF oplever et helt unikt engagement fra Arbejdernes Landsbank i klubben, og det er vi selvsagt meget taknemmelige over nu fortsætter i den kommende årrække.
Fra 2017 til 2020 var Arbejdenes Landsbank såkaldt hovedpartner i Brøndby, og derfor var det deres navn og logo, der prydede klubbens spillertrøjer.
I dag er de rykket et par skridt ned og er nu det, Brøndby selv kalder Business partner.
Avis: Alkmaar-spiller på vej til Brøndby– Vores partnerskab har været i konstant udvikling, og jeg er ikke i tvivl om, at de næste tre år kommer til at blive spændende og værdifulde både for klubben og for os. Dialogen med klubben har også denne gang været rigtig god, og man kan virkelig mærke det gode match, både på kemi, men også på værdier. Vi er glade for at forlænge vores mangeårige samarbejde og glæder os til at arbejde videre sammen, siger Peter Froulund, der er branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank.
Foruden samarbejdet med Brøndby IF er Arbejdernes Landsbank hovedsponsor i FC Midtjylland, hovedpartner i AaB, koncernpartner i AGF, top partner i FC Nordsjælland samt hovedsponsor for Vejle Boldklub.