LaLiga

Medie: Ny Barca-sponsor vil ændre legendarisk stadionnavn

FC Barcelona skulle ifølge et catalansk medie have sikret sig en ny sponsoraftale. Det kan dog koste rettighederne til deres legendariske hjemmebane, Camp Nou.

FC Barcelona skulle angiveligt være tæt på en ny sponsoraftale med Spotify, der kan koste stadionrettighederne til Camp Nou.
Foto: Cesar Manso/AFP/Ritzau Scanpix.
Vær opmærksom på, at dette er en rygtehistorie

FC Barcelona har i den seneste tid været på jagt efter en ny hovedsponsor, hvor flere navne har været nævnt.

Ifølge Mundo Deportivo så skulle Barcelona dog have en aftale på plads med et meget velkendt navn. Den svenske musikstreamingtjeneste, Spotify, skulle nemlig ifølge det catalanske medie blive klubbens nye hovedsponsor. Men det er angiveligt ikke uden konsekvenser for Barca.

LÆS OGSÅ: 👇🏼👇🏼
Medie: Bayern kan miste stort talent til Barcelona

Mundo Deportivo menes at vide, at Spotify ikke kun vil markere deres sponsorat på FC Barcelonas kamp- og træningstrøjer, men også på stadionnavnet.

Artiklen fortsætter efter reklamen.

Det legendariske stadion, Camp Nou, vil derfor ifølge Mundo Deportivo stå overfor en navneændring, så det i fremtiden vil hedde “Camp Nou Spotify.”

LÆS OGSÅ: 👇🏼👇🏼
Barca har transferplanen klar: Syv nye spillere på vej til sommer

Aftalen mellem Barcelona og Spotify skulle angiveligt sikre catalanerne en indtjening på mellem 60 til 65 millioner euro og ifølge Mundo Deportivo vil aftalen vare mellem 15 til 30 år, da det er FC Barcelonas normale længde på denne slags aftaler.

FC Barcelonas nuværende sponsoraftale med japanske Rakuten udløber til sommer efter japanerne har været catalanernes hovedsponsor siden 2017.

Populære historier

Seneste

Notifications

ANNONCE


Notifikationer

P