BIF-direktør om 2025-plan: Vil være en af de førende klubber
Ole Palmå, der er administrerende direktør i Brøndby, har store ambitioner på klubbens vegne på et særligt område.
2024 var bestemt ikke et år, som man i Brøndby IF vil betegne som positivt.
Holdet fra Vestegnen måtte i sidste sæson af Superligaen se mesterskabet smuldre på sidste spilledag, mens efteråret har budt på et virvar af udfordringer for Brøndby.
Kort inden årsskiftet blev cheftræner Jesper Sørensen fyret, mens Benjamin Schmedes blev ansat som klubbens nye sportsdirektør.
Derfor ser Ole Palmå, der er administrerende direktør i Brøndby IF, også lejlighed til at se frem mod et 2025, hvor klubben skal tage store skridt.
– Jeg ser for mig, at 2025 bliver året, hvor vi sætter endnu mere handling bag vores ambitioner og fortsætter med at forme fremtiden for Brøndby IF på alle fronter, siger klubbens administrerende direktør.
Særligt på et område skal klubben tage et stort spring, lyder det fra Ole Palmå.
– En af de helt store forandringer vil ske inden for det digitale, hvor vi sigter efter at blive en af de førende klubber i Europa, når det gælder data og indholdsbaserede partnerskaber.
– Derfor er organisationen blevet styrket med markante digitale kompetencer og nye digitale værktøjer er under implementering, så vi er i stand til at udvikle og drive værdifulde digitale kampagner i samarbejde med udvalgte strategiske partnere, fortæller BIF-direktør Ole Palmå.
Brøndby IF overvintrer på Superligaens femteplads med 27 point.