Bekræftet: NordicBet forlænger sponsoratet af Danmarks næstbedste fodboldrække
Divisionsforeningen bekræfter, at man har valgt at forlænge sponsoratet af Danmarks næstbedste fodboldrække med NordicBet.
Efter flere succesfulde år som navnesponsor har NordicBet og Divisionsforeningen valgt at forlænge samarbejdet for de næste to sæsoner.
Danmarks næstbedste fodboldrække vil dermed fortsat hedde NordicBet Liga, når sæsonen 2023/24 sparkes i gang i næste uge.
Det står klart torsdag formiddag, hvor Divisionsforeningen har udsendt en officielt pressemeddelelse.
Og det er en nyhed, der skaber glæde hos Divisionsforeningen, som ser store perspektiver i den næstbedste danske række, der i denne sæson har budt på god underholdning og fodbold af høj kvalitet.
– Vi er rigtig glade for at fortsætte partnerskabet med NordicBet – og for at forlængelsen denne gang er for to sæsoner, hvilket giver mere stabilitet og flere muligheder.
– NordicBet har været en meget dedikeret samarbejdspartner siden 2017, og vi ser frem til yderligere to år med NordicBet i landets næstbedste fodboldrække, lyder det fra direktør i Divisionsforeningen, Claus Thomsen.
Også hos NordicBet er der stor tilfredshed med at fortsætte samarbejdet i næste sæson.
– Forlængelsen af vores sponsorat af ligaen er et vidnesbyrd om vores engagement i de lokale klubber. Det er os en stor fornøjelse at se den øgede interesse i ligaen, der er fuldt fortjent efter toppræstationer fra både individuelle spillere og klubber som helhed.
– Med vores sponsorat og tilhørende tiltag håber vi at kunne øge interessen yderligere, så alle fodboldglade danskere får øjnene op for den spænding, der er at finde i denne fodboldrække, siger Ronni Hartvig, kommerciel direktør for Betsson Group, der står bag NordicBet.
Divisionsforeningens aftale med NordicBet fortsætter i de kommende to sæsoner – altså frem til sommeren 2025.