LaLiga

Bizart: Drake bliver en del af FC Barcelonas trøjer til El Clásico-brag

Den canadiske musiker kommer til at optræde med sit logo på fronten af FC Barcelonas kamptrøjer, fordi han har nået en milepæl på Spotify.

Robert Lewandowski FC Barcelona
Foto: Pau Barrena/AFP/Ritzau Scanpix

FC Barcelona indgik i sommer en sponsoraftale med musiktjenesten Spotify, der blandt andet betød, at Camp Nou fremover hedder Spotify Camp Nou.

Nu får sponsoraftalen også synlig betydning på FC Barcelonas kamptrøje i søndagens længeventede El Clásico-brag mod Real Madrid.

Det melder klubben fredag på sin hjemmeside.

Helt konkret kommer den catalanske storklub til at optræde med Drakes logo på fronten af trøjen, da den canadiske musiker har ramt 50 milliarder streams på Spotify.

Derudover melder klubben også, at spillerne skal varme op i trøjer, hvor der står Drake med nummer 50 på ryggen for at fejre rapperens bedrift.

Braget mellem Real Madrid og FC Barcelona begynder søndag klokken 16:15 og kan følges direkte på TV 2 SPORT X og TV 2 PLAY.

Lewandowski sender stikpille mod Ballon d’Or-arrangører

Det seneste LaLiga-opgør mellem de to hold vandt FC Barcelona med 0-4 på Santiago Bernabéu, der også søndag danner ramme om sæsonens første El Clásico.

Populære historier

Seneste

Notifications

ANNONCE


Notifikationer

P